nk kawin la ni...

assalammualaikum..
 
hai semua..
tajuk kerlass sgt...padahal..
hati siapa yg xhancur if impian bina masjid dgn seseorg hancur musnah dan hbgn selama 4 thn hilang sekelip mata..
lbh memilukn xsmp sebln putus dia da jmp penganti plus dah nk kawin dah..
mgkn putus tu smua silap sy.. tp sy percaya yg Allah lbh tahu apa yg terjadi..
xmaw la ckp lbh kunk ckp ak tuduh org pulakkn..
xmaw tuding jari sbb kita sndr sedar diri..
 
mgkn org nmpk ak kuat..
org nmpk ak happy n mampu buat org lain gelak..
org ckp ak mcm xde mslh..
tp dlm hati siapa yg tahu..
sedih pilu kecewa smua bergabung jd satu..
 
mgkn saat ni kau nmpk dia happy.
mgkn bahagia kau lpas kahwin nanti siapa yg tahu..
keep strong..
 
ckp pasal kawin smua pun nk..
lg2 zaman yg smua kawin muda ni..
bergetar tulang rusuk la bagai la..
tp ramai jgk yg bercerai masa muda..
Ya Allah tkt ny...
semoga umat akhir zaman lbh tabah menghadapi ini smua..
 
aku doa kn kau bahagia..
ak doa kn kau mampu bimbing dia ke jln yg lbh baik..
ak xckp ak baik..
tp if kau putus dgn ak sbb hati ak yg busuk bak kata kau.. igt pokok yg nmpk cntk pun kdg2 menghasilkn buah yg busuk..
 
kalau ak mampu tggu dan ubah kau dri yg zero kpd hero..
tp sapa lah ak nk melutut meminta2 org lain menerima ak saat ak zero ni..
ak sedar diri..
andai ini takdir diri ku..
andai diri kau rasa apa ak rasa..
ak masih tersenyum saat kau tersenyum bahagia bersama org lain..
 
ALLAH SENTIASA BERSAMA DENGAN HAMBANYA YG KUAT...
ALLAH XKN DUGA SBLM DIA TAHU HAMBANYA MAMPU..
KASIH ALLAH KPD YG MENGASIHANINYA..
=)
 
SEKIAN..
 
 

No comments:

Post a Comment

Popular Posts